Menu

wtorek, 14 kwietnia 2020

..::wiosenne porządki z C9:..



Cała jesteś w skowronkach
Śpiewają Twoje włosy
Śpiewa Twoja sukienka

Kwiecień..
..nadszedł szybciej, niż się spodziewałam, a wraz z nim wiosna. Taki oto kwiecień plecień.. Raz rozpieszcza nas słonecznymi, ciepłymi i pięknymi dniami, którym ciężko jest się oprzeć, a raz pokazuje nam swoje zachmurzone oblicze, z domieszką deszczu, a czasem nawet śniegu. A ja z niecierpliwością  czekam na ten dzień, kiedy będę mogła bez przeszkód wyjść na spacer. Na dzień, kiedy skąpana w promieniach słońca, w krótkiej sukience, będę całą sobą chłonąć jak ciepły wiatr smaga moje nogi. Kiedy ubiorę słoneczne okulary i zatańczę szalony taniec przy zachodzącym słońcu. To wszystko mi się marzy, to wszystko mi się śni..
     A tymczasem..
     Kwiecień..
..nadszedł szybciej, niż się spodziewałam i chyba zupełnie nie byłam na niego gotowa. Zakasałam więc rękawy i wzięłam się ostro do roboty! Nie ma co narzekać. Ja i moja rodzina jesteśmy zdrowi, pełni sił i przede wszystkim rządni zmian. Zaczęłam więc od porządków zewnętrznych, wciągając w to moich chłopaków. Hasło: wiosenne porządki czas zacząć! Z pomocą moich dwóch przystojniaków szybko uporałam się z tym, co najbardziej w oczy kole. Okna umyte, szafy posprzątane.
    Kwiecień..
..nadszedł szybciej, niż się spodziewałam, a wraz z nim kolejne wytyczne i kolejne dni na przymusowej kwarantannie. A co niesie za sobą takie przymusowe siedzenie w domu? Podjadanie..
     Kwiecień..


   

..nadszedł szybciej, niż się spodziewałam, a wraz z nim święta. A jak święta, to suto zastawione stoły. Sałatki, ciasta,.. No dobra, nie oszukujmy się, przede wszystkim ciasta. A to oznacza tylko jedno..
     Przez ostatnie 4 tygodnie staram się ogarnąć pracę na 4 etatach. Nie dość, że pracuję zdalnie, to jeszcze staram się być nauczycielką dla 2-klasisty, przedszkolanką dla 6-latka i kurą domową, dbająca o domowe ognisko. Niby tyle rzeczy do ogarnięcia, a moja aktywność fizyczna spadła do minimum. No dobra, bądźmy szczerzy, spadła do 0. Siedzący tryb pracy na 3 etatach, a co za tym idzie spędzanie przede wszystkim większości czasu przed komputerem czy nad książkami i brak zahamowań w kwestii jedzenia sprawiły, że waga i centymetry zaczęły wymykać się spod kontroli. Czas zatem na porządki wewnętrzne. A czy jest coś lepszego na oczyszczenie organizmu z niepotrzebnych toksyn niż C9 z Forever?

Czas: START!
Forever Clean 9 
Zestaw zawiera:
- Forever Aloe Vera Gel (2 butelki) – o cudownym działaniu soku z miąższem aloesu pisałam tu -> http://lifestyleovo.blogspot.com/2019/05/szlachetne-zdrowie.html
- Forever Fiber (9 saszetek) – dostarczający 5g błonnika,
- Forever Therm (18 tabletek) – mieszkanka witamin i ekstraktów roślinnych, wspierających proces odchudzania,
- Forever Garcinia Plus (54 kapsułki) – uzupełnia dietę w substancje wpierające proces redukcji tkanki tłuszczowej,
- Forever Lite Ultra (1 saszetka) – koktajl białkowy, w dwóch smakach do wyboru: wanilia lub czekolada (ja mam oba😄)
- centymetr,
- shaker,
- dzienniczek postępów wraz z najważniejszymi informacjami nt. stosowania produktu, przepisów, dopuszczalnych produktów itd.

     No to zaczynamy! Pierwsze dwa dni programu C9 zostały tak opracowane, by zresetować umysł i organizm. I to właśnie te pierwsze dwa dni są najcięższe. Ale jeśli jest odpowiednia motywacja, wówczas można wszystko!
Trzymajcie zatem za mnie kciuki!
     Czas stracić to, co niechciane i w końcu znów poczuć się kobieco! W spodniach czy w sukience, zawsze kobieco.. 😍

Bo kobiecości – to radość życia!! Nie polega ona tylko na uśmiechu przyklejonym do twarzy, ale wynika z umiejętności cieszenia się chwilą, która trwa i tym co jest piękne w Tobie i Twoim życiu; a objawia się raczej radosnymi iskierkami w oczach, które błyszczą kiedy się uśmiechasz."
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz