Menu

wtorek, 9 kwietnia 2019

..::Zmiany czasem onieśmielają::..

https://purestyle.pl/cytaty-motywacyjne-ktore-zmienily-moje-zycie/


     "Zmiany czasem onieśmielają.
     Ale nie ma sensu trzymać się czegoś 
     kurczowo tylko dlatego,
     że przeraża nas perspektywa skoku naprzód.
     Kiedy człowiek się odważy,
     raczej rzadko ogląda się wstecz.
     Trzeba tylko trafić na właściwy moment."

   

     Decyzja o zmianie czegoś w swoim życiu, a tym samym zmianie swojego życia, to pierwszy krok. Ale żeby coś się wydarzyło, coś się zadziałało, prócz decyzji i samych myśli, potrzebne jest działanie. Konkretne działanie.
     Pół roku temu podjęłam decyzję, która w znacznym stopniu zmieniła moje życie, wywróciła je poniekąd do góry nogami i w konsekwencji zmusiła do przeorganizowania dotychczas uporządkowanego, ale schematycznego, życia. Pół roku temu powiedziałam sobie "teraz, albo nigdy!".
     I tak to się wszystko zaczęło..



     Pierwszym krokiem do nowego życia była zmiana pracy. Podyktowana zmęczeniem, przemęczeniem, wypaleniem i brakiem motywacji postanowiłam zrobić krok naprzód. Trafiłam na odpowiedni moment. Znalazłam się w odpowiednim miejscy, w odpowiednim czasie. I choć nie mam bladego pojęcia nt branży, z jaką przyszło mi się zmierzyć wiem, że dam radę, że nie ma rzeczy niemożliwych!
     Ale dlaczego nie iść za ciosem? Dlaczego nie spróbować podjąć się kolejnego wyzwania? Ten gigantyczny zastrzyk energii, jaką dała mi nowa praca, pozytywne nastawienie i wiara w lepsze jutro motywuje mnie do podejmowania kolejnych wyzwań, stawiania kolejnych kroków, spróbowania czegoś nowego. Wierzę, że mam w sobie siłę, "mam tę moc", samozaparcie i nadzieję.
     Projekt StyLova Mama (#ProjektStyLovaMama), którego się podjęłam i do którego sama piszę scenariusz będzie wymagał ode mnie więcej, niż mi się wydawało. W chwili jego narodzin był zwyczajny, prosty, bez zbędnych ubarwień. Jednak z biegiem czasu, w natłoku myśli i pomysłów, Projekt przeszedł spektakularną metamorfozę i składa się z licznych punktów i podpunktów. Każdego dnia, codzienne przyjdzie mi zmagać się z samą sobą, ze swoimi słabościami, pokusami i nawykami.
Ale jestem dobrej myśli!
Bo dziś jestem człowiekiem nadziei.
Bo dziś nie jestem sama.
Bo jestem silną kobietą.
Bo mam wolę walki ze słabościami,
pokusami i nawykam.
Bo zmiana na lepsze da lepsze życie.
Bo wszystko mogę!

Zmiana zaczyna się ode mnie.
Możesz śledzić moje postępy i razem ze mną, z dnia na dzień, z miesiąca na miesiąc zmieniać swoje życie!


Źródło:
Foto: https://purestyle.pl/cytaty-motywacyjne-ktore-zmienily-moje-zycie/

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz